Monday, August 16, 2010

No title~

Rase lame laks x update blog aku neyh huhu....sbb aku rasa xde story nk di citerkan huhu..untuk pengetahuan korunk aku sedang berehat di rumah hehe..Ha..maksod nye aku x kjew lah today kn..ngee  (sgt suka) reason nyew disebabkan aku x larat nk bangon plus badanku sengal2...umur muda lagi tp mcm dah tue..hahhahahha itu mak aku yg cakaplah.Siap suruh minom susu anlene khas untuk tulang kita..eeeeuuu ngak maoooooooooooooo!!xsuke susu!kalau susu coklat sgt2 suka! x payah disuruh aku minum dgn rela hati nya hahahhaha

Ex roomate aku wat plan nak berbuka puasa together on this friday...orait gak tuh kn. Aku da lame x lepak n borak2 ngan dorunk. Kami dah plan nak berbuka kat mana hehe..kita orang pilih tempat yg dekat and x jem hehe..bukan pe kunk pegi cari jaoh2 x sempat laks nak berbuka..last2 kunk berbuka dalam kereta je ler hehhehee

Okay lah..tuh je lar kot cter buat mase nie..kalo de storie nanty aku update lagi..jangan risau mesti banyak cerita baru..pasti!heee..

p/s: Selamat berpuasa dan berbuka puasa

No comments:

Post a Comment