Saturday, August 7, 2010

Coklat Bebas Cukai~


favourite nie!!

Hehe...choc ni kawan aku kasi..Aku suka choc!Thanks wak sbb kasi saya choc!Choc nie dye beli tyme dye ade kursus kat Langkawi selama 3 hari 2 malam. Banyak jugak lah dye beli utk kawan2 dye yg laen..Kire dye ingat jugak lah kat aku kan...Aku wat Sistem Barter.. tahu kan sistem barter tuh ape??? Aku kasi rempeyek kat dye..kasi rasa, sambil2 promote lah tok raya hehe...Korunk nak try??? meyh r try...rempeyek yang terbaek di dunia woooo....!!hoho...skali rasa pasti nk lagi!!pasti!

  
kacang tanah 




kacang dal
order & delivery

Famili aku sekarang ngah bizzi wat kerepek nie siang malam..masyuk tuh...Terlalu ramai org order sampai x menang tangan di buat nya. Aku pown turun padang skali lah...So every weekend now aku akan balek rawang tolong famili aku nye bisnes..kira bisnes turun-temurun lah! Dapat lah kumpul wit cket hehe..cover utk wit raya budak2..Maklumlah aku da bekerja..sepupu sepapat dah get ready nk beratur tyme raya nanty...siap ada no giliran kahkahkah...siapa yang xde tuh maaf lah yer...anda tidak bertuah hahahah...kopak aku huhu...

p/s: Sesiapa yang ingin membuat tempahan sila hubungi saya

No comments:

Post a Comment