Monday, August 9, 2010

New jeans & perfume

perfume Flora by GUCCI



Hah..aku nak sambung story nie...before aku sampai kat warong ayam penyet tuh, aku merayap dulu  kat Da Curve  ngn adek aku....kunun2 window shopping jew larh...jalan punya jalan tersangkot lah pulak kat Butik MNG. 

Niat dalam hati nak usha-usha jew..Last-last haihh...melayang gak wit aku gara-gara jeans. Dah berkenan sangat amek je lar huhuhu...Then aku beli perfume Flora Gucci lagi kopak lah dwit aku...Then aku tros blah and keluar dari bangunan tuh takowt nanti rambang mata lagi.....bahaya..bahaya..Adoiii xdapat gak nk simpan dwit untuk raya uuwaaaaaaaaaa...!! Naseb lah bulan pose dah nk dekat so penggunaan duit pun terkawal haha


p/s: Kopak..kopak...along.....!! saya mao pinjam wang sama lu!!

No comments:

Post a Comment