Saturday, August 7, 2010

HR Steak House, kg Baru



Finally sampai jugak hasrat aku nak makan kat kg baru semalam hahahaha...lame tuh x turon sane, Aku and kawan aku yang bernama Mohammad Azizi Ngadiran lepak makan kat HR Steek House.Agak familiar jugak r tempat tuh. Semalam agak lambat jugak lar kami gerak ke sana sebab aku tggu kwn aku habes main futsal di segambut ngn geng2 dye. Aku tggu dye pick up aku kat umah kezen.

Dalam kol 10.45 malam dia sampai depan umah kezen aku..haha agak lambat jugak kn??tp xpe sokay..aku dah mintak permission dr parent aku hehe...On the way nak g sana...mak aii jammed gler kowt..well..Key Ell area mcm biasa r kan...Jumaat malam sabtu huhu. Aku ingat mmg cancel lah nk mkn kat ctu disebabkan kesesakan lalu lintas..tp berkat kesabaran membe aku sorunk neyh sampai lah jugak kat HR Steek House!!Yeayy!

Tunggu punye tunggu xde org pulak nk amek order.. biase lar kedai melayu kalo customer dah ramai service pown slow lah...x menang tangan!Kesabaran aku agak tercabar..terus g kat dapur dorunk

Ikuti perbualan ini

Aku       : Bang, boleyh x mintak sape2 amek order kat meja saya??Dah lame tunggu 
                tao.Saya dah lapar gler nie bang..saya takowt t saya ngamok je t ( dengan nada  
                yang agak manja...padahal nak sound sebenarnye hehe)haha...

Brader : Sabar ea dik, abg pown lapar gak neyh..

Hais boleyh pulak mamat neyh bergurau senda knkn ngee...Then aku duduk balik kat meja makan. Nasib baik ada org datang amik order. kalo x..meja makan tuh boleyh terbalik tao!hoho....bukan ape kawan aku ni risau gak takot kejadian mengamuk berulang kembali haha...sbb dye story kat aku salah sorunk kwn dye pernah wat hal tyme mknan lambat sampai, kire fobia r hehe...Rileks lah awak saya x pernah mengamuk kat org lagi. Saya poyo2 je garang haha...
Fish & Chip




Lamb Chop

Tik tok tik tok...setengah jam kemudian sampai lah makanan kami...perot dah lapar..pe lagi sental larh!hehe..Oppss luper laks nk kasi tao aku order Fish & Chips + Mango juice manakala kawan saya order Lamb Chop + Ice lemon tea..makan punya makan last2 aku yang xhabes haha...pinggan kwn aku sorunk nie mmg licin habes! Lapar kowt..yelar baru abes maen futsal kan...tp bagus gak r senang pekerja kat ctu..xyah cuci pinggan haha..ringan beban!hikhikhik

Tepat kol 12 tgah malam kami gerak balik lah...sebab aku cam dah fenat plus ngantok..kwn aku lak ade program pagi esok nya..futsal kat bangi. Aku menghala rawunk, dye menghala ke Shah Alam.Dye berkali-kali nasihat aku balik rawang esok pagi je..tp aku tetap berkeras!hehe...bukan pe dye risau je..yelarh aku drive sorunk2 n pompuan laks tuh kn..takowt jd pape je tgah jln t..tao2 jelar jalan kat templer tuh..seram eeeee..takowt de momok!

p/s: Next tyme sape nk joink??

No comments:

Post a Comment