Saturday, August 28, 2010

Job training under VADS




budak2 class
masing2 ngah tggu turn utk role play



Huuhu..gler lame aku x update story...since job training neyh aku agak bizzi sampai xsempat nk online huhu...kuar pagi balek petang..tp malam baru sampai umah hehe...agak penat jugak lah..mane tak nye before this tempat keje aku dekat gler ngan umah xpayah naik public transport..masok kol 9 am..gerak dr umah kol 845 am haha..mmg besh r knkn..

 But now jauh sama skali..even masok kol 9 am aku kne gerak kol 7 am...maklumlah naik public transport katakan..kene jimat2 hehe..so aku kne biasakan diri from now lah kn hee..aku start training tuh from 23rd august until now..agak best jugak lah..mmg enjoy ngan training neyh sbb budak2 VADS mmg best and sporting gler..yup also our trainer..since job training nie kami dah mengadap 2 assesment..alhamdulillah sume pass!! Congratz guys!

Dalam classroom mcm2 kami blajar haha..berlakon pown de tao! Mmg fun lah!! Yang best nye time role play..mmg x kering gusi gelak2 dengan gelagat budak2 neyh...

Start next week we all training kat Menara TM plak untuk next session which is about product knowledge. Yup menara TM kat bangsar..jauh gak kn, tp nk wat cam ne kan..mmg challenging post nie ..so hadap je lah.hehe...

kami tidak luper dgn cheer kami >>

" We are 1 TM, passion to win,support each other,challenge....!!

p/s: Video yg aku upload neyh akibat mereka2 yg masok class lambat haha..
        Guys jumpe kat Menara TM next week!!

1 comment: