Thursday, August 5, 2010

Friday..I'm in Love





Hari yang sgt-sgt ditunggukan untuk setiap minggu..yeahhh!!Aku rasa bukan aku sorang je suke ramai kowt yg suke sbb penghabisan segala hari..tp takot jugak kn( faham-faham je lah huhu...).

Hurrayy..besok cuti!!yeayy! (sambil melompat-lompat keriangan). Macam biasalah keadaan ofis aku..slaloo ditinggalkan keseorangan..xde sape nk teman. Masing-masing ngn tugas masing2..Boss besar sibuk ngn lecture dye kat UIA..yang bosh kecik plak sibuk ngn program masing2.Haih..aku dah mula fed up..bila dah fed up mula lah nk carik kje baru..hehe.(Shhhhhh....dorunk x tao hehe).

Petang nie plak bosh besar x masok ofis sbb nk anta wife dye ke KLIA..dengar cter nk ke Bandung. Shopping lar tuh!Kejelesan teramat!!haha..aku siap kirim barang g hehe..ntah ada ke tidak.Hope ada lah kn...yelar sana barang murah-murah sampai org Malaysia beriya-iya nk shopping kat cane...Duniawi sume tuh (cewah)

Yang best nye LINE CLEAR kat ofis sbb sume xde hahaha..aku ley wat ape yg aku suka haha..nak tidur ke , nk joget ke, nak ape ke sume boleyh!!yeayy!!jgn jeles yer....ngee

Makkkkkkkkkkkk abahhhhhhhhhhhhhhh adikkkkkkkkkkkkkk...!! Malam nie akak balek yer....tp before balek akak  mao lepaking wif my fren dulu yer...hehe dun worrie2..akak x balek lewat.Pomish!!

p/s: lepak ke ngedate???

No comments:

Post a Comment