Saturday, August 21, 2010

Berbuka puasa @ Rumah Thai Restaurant


Rumah Thai Restaurant
menu kami
me & achol



kusyuk nye achul makan hehe
sempat lagi ko

sesi menunggu untuk berbuka


Hah..before this aku de cerita kan yang aku plan nak berbuka puasa ngn kawan-kawan aku @ ex-roomate. Yup!! Seperti yang aku janjikan sebelum neyh aku akan upload gambar-gambar tp xbanyak lah..sbb aku just pakai fone jew..pitcha selebih nya akan upload di facebook..gambar-gambar lain banyak kat camera lin.

p/s: Lin cepat-cepat sikit upload gambar tuh beb!

Discuss punye discuss last2 jumaat lepas kami pilih rumah thai restaurant sebagai tempat pilihan kami untuk berbuka..bertempat di taman melawati kat MRR2 tuh..senang je nak cari tempat tuh.Nasib x jam hehe...memunk full tempat tuh.Maklumlah bulan puasa katakan..kalau nk berbuka kat situ haruslah booking dulu if not jgn berangan lah yer nk makan kat ctu..kompem xde tempat! 

Pakej makanan kat situ pun not bad lah..kami makan sampai licin..berbaloi-baloi hehehehe...
Antara menu makanan kami ialah ayam pandan, tomyam songkhla,kankung belacan, butter prawn and kueh mueh..layannnnnnnnnnn

By the way thanks to achol and lin yer..Kesian kat zura xdapat joint gara-gara ade test petang jumaat tuh..so dye x sempat nak joint lah..next tyme ea zura ngee...


p/s: Jangan sesekali kita tamak & membazir pada bulan puasa ni..itu adalah amalan syaitan~

No comments:

Post a Comment