Saturday, August 21, 2010

Gudbye EMAD.... Welcome TM..

Huhu...20 Ogos 2010( Jumaat) adalah hari terakhir aku bekerja di EMAD CONSULTANCY..kira genap setahun aku bekerja di situ..dan ia merupakan first experience aku bekerja after grade. Thanks shoo much to my boss Dr Yusoff, En syafik dan juga En Shahrul yang telah memberi peluang untuk aku bekerja di situ dan memberi tunjuk ajar selama ini. 

Aku memang enjoy gler kerja kat situ!! Banyak traveling!! Disebabkan kerja ini jugak lah aku kenal macam-macam ragam manusia. Company boss aku nie kira buat training lah..so bila banyak program aku banyak lah berjalan ke tempat orang..memang besh & enjoy gler!! Aku rasa mcm pergi holiday jew hahaha..tugas aku sebagai urus setia..macam-macam pengalaman aku ada sepanjang joint company nie haha..


Sedih jugak nak tinggal kan ofis tuh sebab aku rasa kami dah macam family jew kat ofis tuh..kira satu kepala jugak lah.Kalo kami ada problem kami selalu share each other...isk..isk..isk..by the way korunk memang best r! 

Thanks a lot yuh!!


Alhamdulillah....berkat kesabaran ku akhirnya termakbul juga..mungkin ini dinamakan rezeki..yup aku dapat offer kerja baru..Next monday ( 23 Ogos 2010 ) aku da start job training kat semua house,Masjid Jamek. Aku bekerja under TM..aku training selama 2 bulan.Gaji??Boley lar ..hope aku dapat stay sampai permanent..sbb?? hehe ada lar..ngee


Yeayy! xsabar nak tukar environment baru, kawan baru, boss baru, sume lah yang baru...hope aku enjoy r ngan kje nie hehe...after this if aku dapat lagi better offer, aku akan lompat dan lompat sampai lah apa yang aku nak akan DAPAT!hehe..ya btol kita perlu ada matlamat dalam hidup..kalo kita nak capai matlamat tuh haruslah berusaha..chaiyok!chaiyok yana!


p/s: Doakan aku BERJAYA  yer kawan-kawan ( ",)

No comments:

Post a Comment