Saturday, October 16, 2010

Aleesya Damia~

hyep you olls begitu lama nya aku x update blog knkn...tp tidak mengapa blog aku kali ini ada good news!!ngeeee.....Tanggal 1st October 2010 tepat jam 8.30 pagi aku telah menerima berita gembira dimana buat pertama kali nya aku dapat ANAK BUAH..iaitu anak kepada adek aku.

Wahh!! aku dah jadi mak long gituuuuu....secara tidak langsung mak abah aku dah naek pangkat lah kan haha....tp dorunk ngade2 xnk dipanggil atok n nenek..ceyh sedar2 lar yer mak abah ku haha...maksud aku mereka nk maintain cucu dye panggil mak abah....lebey kurang gitu lar gamaknya hahahaha...mcm klakar pown ade gak sbb dorunk mcm xlayak lagi dinaekkn pangkat begitu cepat sbb nampak muda g ...hehe..kalo dorunk baca blog aku pasti dan pasti nya mereka bangga!! hahaha....

By the way,congratz korunk coz dapat cahaya mata yg sempurna..alhamdulillah..

Makin bertambah meriah lah famili kita dengan adanya orunk baru...opss lupe nak g tao..anak buah aku berjantina perempuan @ baby girl..moden cket haha..yup chumel mcm mak long dye..haha (nak jugak kn tumpang glamor..ada aku kesah??? haha)

Kompem lah damia dimanjakan bagai nak rak..lagi2 ngan aku...tggu besar cket aku nk beli baju chumel2 dkat dye..then bwk p jalan2,shopin2,eceh ceh berangan aku nie padahal xsampai lagi 40 hari budak tuh hahhaa..nak tggu anak sendiri ntah bila lah plak kn....choi~

Nama yang diberi adalah Alessya Damia...nama nk moden je korunk neyh..apa-apa pun aku suke and yang penting makna nama tuh..tp aku luper lar maksud nama tuh walaupun adek aku da kasi tao hahahha =p

hurm..now damia kat kampong mama dye..jaoh tuh after mama dye pantang baru balek cnie...mishhhhh damia sangat2!!cepat lah balekkkkkkkkkkkkkkkkk....uwaaaaa'


Ha inilah Aleesya Damia,,,



aleesya damia berumur 2 hari



  p/s: saya rindukan damia saya!!

No comments:

Post a Comment