Friday, October 29, 2010

Happy birthday to me!!









Hoho....Happy besday to me!!dah 24 tahun aku hidup di dunia nie..alhamdulillah and syukur, terima kasih jugak kpd mak and abah kerana telah "membesarkan" dan "mendidik" akak sampai skunk!!Thanx a lot jugak kat kawan2 for the lovely wishes sama ada through henfon or facebook!Aku appreciated sangat2 kepada yg mengingati aku..love u all!!




penaja utama >>mama
kanak-kanak riang
Malam tadi de "majlis kejutan" di mana mak aku bawak cake beday utk anak dye sorunk nie hoho..terharu lah! Then skaligus wat BBQ skali...kaum sepupu sepapat berkumpul ramai2..syiok plus meriah. Layan gler lah BBQ malam td..thanx too mama (kak ya) sebab dia adalah penaja utama utk majlis nie..thanx mama!!
smelik,zul
Thanx jugak kepada 2 org rakan sekerja yg sanggop dtg utk meriahkan lagi majlis beday kezutan aku hehe...korunk lah sapa lagi>>mr sadal and mr zul.


Semalam dugaan besar jugak lah..tgah sedap2 layan  makan..hujan lebat plak, lebat selebat2 nya.Bak kata org tua2 hujan rahmat..............hehe.Tapi tu sume tak menjadi masalah kepada kami. Kami tetap teruskan makan dan makan sampai kenyang hahaha....tol x??


Tapi malam tadi aku kao2 terkena doe..Bang Bang Boom!! Sedang aku layan bakar kerang aku kene simbah ngan tepung and telor..memang terbaik lah!Aku memang x marah..btol x mara lah! Anggap jew prezen beday aku kuikuikui..slaluu aku kenakan beday orang..last2 aku terkena! Yup!! ia merupakan sejarah dalam hidup aku..mana tak nye beday aku yang ke-24 nie baru kene baling tepung cis!kecundang akhirnya uh...


p/s: hah..korunk tgok hasil dr Bang Bang Boom neyh!!










kira aku memang busok lah semalam haha..dengan balek kje x mandy plus kne mandy ngn tepong n telor!perh!kompem korunk lari xnk dok dekat aku kn haha...




time tuh jugak lah aku kene bersihkan diri..orang yang lalu lalang kat citu mesti ingat aku org gila!haha...dengan comot nye plus mandy kat luar hahaha..xley blah uh!kesejukan aku dibuat nye..dah lah baru pas hujan..haih'naseb aku xdemam hari nie..kalo x siap korunk!


Mao sejam aku berendam dalam bilik air gara2 nak kasi hilang hanyir telur tuh..heeeuuuu".sume tuh kenangan yang xdapat aku lupakan lah..btw thanx korunk!!


p/s: Thanks shoo much untuk famili,sepupu sepapat and rakan-rakan yang mengingati besday aku..thanks kayh!



No comments:

Post a Comment