Saturday, October 16, 2010

Agenda hari ini..




di rumah boyfie ieka

Ahah!!aku xde kje plus borink kejap.So saja-saja aku nk upload pitcha neyh...yer pitcha neyh maseh panas lagi hehe..baru je snap petang td ocay =) lagi pun aku rindue ngan adek2 aku nih...aku kan kakak =)

Al kisah nya setiap hujung minggu aku akan balek hometown..so agenda today kami dapat jemputan ke rumah boyfie adek aku kol 4.30 petang td..kira open house jugak lah even raya dah habes...so teruskan je lar hehe..menu nya spagethi,meehon goreng,mushroom sup dan mcm2 lagi''

Yup,kira sesi berkenalan dengan lebih mesra lah pendek kata...antara famili aku dan famili boyfie adek aku...yer adek aku neyh maseh belajar lagi tp dah de org berkenan..aku nie x laku2 lagi hahhaha..apa citer???ngee...relaks lar yer, itu bukan bahan utama yg nk diceritakan disini ..harap maklum!! kehkehkeh(nk lari topik lah tuh..!!)

Erm...time makan2 td aku berkali2 tambah mushroom sup tuh..tanpa segan silu nye..ada aku kesah??haha
dah kata peberet aku..melantak lah...lagipun mushroom sup tuh by homemade ocay..lagi besh & menyelerakan taaoo!Apa lagi terjah auntie tuh mintak resepi...yess!aku dah dapat resepi tuh haha...yg paling best auntie tuh memahami aku siap tapao kn lagi...mak aku >> ckp hish budak nie x segan kerr...agak2 lah cket << aku hanya mampu merenyih heeeeeeeeeeeee ( dalam hati yahuuuuuuuuuuuuu..!!)

Thanx auntie for da mushroom sup yg lazat lagi terpikat!!
I looooiikeeee!!

p/s: harap2 ada wat mkan2 lagi mana tao dapat tapao lagi menu yg sama hahahahah =p

No comments:

Post a Comment