Saturday, September 18, 2010

jadi ikutan plak dah....haha


my new hair

me n my adek ika




   Ha..sempena nak raya hari tuh aku try nk tukar style rambut..sbb dah borink ngn rambut lama huhu..so terlintas di fikiran ku mao pergi saloon ngn adek aku...but then nk try rambut pendek lah plak..ringan sikit pale haha..then aku sembang2 ngn amoi tuh aku nk rambut macam nie n bla..bla..bla...then aku tanye seswai x??Amoi tuh ckp seswai sama u lah...this hair nampak cute!!wah berkobar-kobar lah aku hehe...adek aku pon nk wat sama cam aku...yg lebih wat aku percaya amoi nie slaloo g kursus kat jepon..so kompem r rambot ala-ala japanese girl kn haha...so inilah hasilnya...at 1st aku cam xley trima bila rambut pendek tp aku suke sbb nice n chumel lorh!!hehe

Yang lagi besh aku dah ada followers haha..nak tao sape???


fara & lea


fara

lea

my followers..i looiikee

hah!Inilah followers aku....si fara & lea,chumel knkn hehe..rambut baru potong semalam..terkejot gak aku jumpe2 rambut "sepesen" jew..apa-apa pun aku suka!korunk jgn takot yer..tggu selepas beberapa hari rambot korunk panjang mesti lg chantek!!tunggguuuuu.....

2 comments: