Thursday, September 9, 2010

raya sakan~

kat kedai carpet
apit aku faez

mak kepenatan

Semalam adalah dimana hari ke"penat"an dan ke"mengantok"kan aku..nie sume gara2 nak raya esok lah..aku balek keje tros gerak ke jalan TAR dimana tempat wajib dikunjungi sebelum hari raya..macam-macam ada wooo...

last minute aku baru nak cari baju raya kesian kan kat aku...huhu sbb xde masa nk cari lorl..kebetulan famili aku pown nak pegi cari baju gak kat sana..so aku meet lah mereka disana lagi meriah dibuatnye..tp senang nak cari sbb mak aku ade skali hehe..senang nak tunjuk-tunjuk..hahhaha...dah lame kami xkluar bershopin ramai-ramai sebegini..

1st mak cari baju raya untuk abah aku dulu...perh abah aku shopin sakan tahun nie..tunjuk je dapat!dye paling banyak berbelanja tao..haha...semalam aku tawaf sume tempat kat jalan TAR tuh..sume baju yang aku berkenan mesti kehabesan size..mak aii size aku punye lar payah nak cari...yang tinggal size M,L,XL dan seterusnye..dimana XS size??ramai tol gades-gades chumel yer haha dats y size manyak habes..susah gak berbadan kecik neyh huhuhu....

merayap punya merayap finally aku dapat baju raya..yeaayy! skali beli borong lah pulak....kain cotton yang chantek2 lak tuh...knape before neyh aku jalan2 xjumpe kedai tuh ekh?? Mak aku yang jumpe..hoho..so ape lagi borong habes lah mak aku!Aku pown tumpang 3 kaki hahhaa...wah semangat lah aku nak beraya sok!hehe...then kami beramai-ramai pergi ke kedai carpet..mak aku awal-awal dah pasang niat mao beli carpet besar punye...akhirnya dapat juga.Fuh lega~

After kami puas merayap kat jalan TAR tuh..kami masing-masing lapar banget dong,sudah pukul 3.30 pagi.So aku bagi idea g makan kat kg baru sbb adik aku mao makan western food..sampai cane jew manyak kedai dah tutup...mmg lah kan masing2 pakat balek kampong nk beraya..last-last mana kami jumpe tu lah kami mengadap..kedai tomyam lorl..kedai makan tuh agak ramai jugak..ingat sbb gara-gara kdai lain tutup..sah!tak lain tak bukan makanan citu mmg sedap!!Abah aku 2 kali order sup ekor tao!sume licin..tomyam mmg superb r..bagus-bagus~

Lain kali boleyh pergi cane lagi heee...lepas makan kami berangkat pulang.tepat jam 5 pagi sampai rumah..dasyat knkn hoho

p/s: Selamat hari raya kawan-kawan!!

No comments:

Post a Comment