Saturday, January 22, 2011

Menyepi sekian lama nya.....

Hye kawan-kawan...maaf lame gler x update blog neyh..gara2 ke'bizzi'an tahap dewa lately neyh..before neyh aku demam terok plus batok2..neyh pown maseh lagi batok2...even aku dah makan ubat pown still x hilang2..penyakit ape ntah.Dah berkali-kali aku jumpa dokter and check darah sume tp jawapan yg sama- hanya demam biasa.Tapi demam aku neyh cam pelik kejap ok kejap x ok..sampai parent aku risau gler tengok keadaan aku.Last2 aku kena balek rawang..mak aku jaga makan pakai bagai nak rak..punya lah risau kan.Bukan aku sorunk je jatuh saket adek aku yang dua lagi sama gak,sampai kena masok air.Memang patotlah parent aku risau gler knkn..Tapi alhamdulillah kami semua kembali sehat dan pulih seperti biasa-syukur.

Bulan neyh dah 2 kali aku MC..abeslah performance aku..kompem terjejas dwit KPI aku adoi~ Tapi aku sebagai hamba redha je ujian yang Allah kasi nie ='(

By the way now aku dah x dok gombak lagi yer..aku skunk stay kg Sg buloh ngan adek aku..yup dekat sikit ngan tempat kjew..xsampai setengah jam dah sampai..tapi parah r kan sbb hari2 drive..before neyhy menumpang kawan,jimat cikit haha =p bila lagi nak berdikari knkn heee

p/s: Doakan kesihatan kita baek-baek belaka supaya dapat menjalankan ibadah seperti biasa =)

No comments:

Post a Comment